2.7.09

Koi box is ready and something else is boiling in the box whisperer cauldron

Dear Friends,

I have been working the past days, mostly writing and making drawings to ga along with my new novel...moreover the weather has been beautiful lately and I am taking advantage of it as much as I can: eating in the garden, playing with Laura in the garden and painting in the garden...simply fabulous!

Now back to the news!

I have finished the Koi Box




The spot you see in the picture is due to the fact that the fixation spray was not dry yet...I have sprayed and taken the picture this morning before leaving to go to work ^_^ I DON'T HAVE PATIENCE!!! hehe

Now...what is boiling in my cauldron...
This is the first one of a new seri of boxes inspired to some Characters of my new novels the Lubils (c)Russo E. 2009
The little pixie's name is Nestoran he is a butterfly pixie...
When the box will be finished I am going to post a story of Lubil for all of you to read it...a sort of free trial of my book ;-)
I hope you enjoyed the news and the updates.
I wish you a nice night!
xxx

2 comments:

rosanna said...

Ma che belli i tuoi acquerelli. Le carpe sono fantastiche e portano fortuna sai?!

Eva Prunella Grandiflora said...

Grazie Rosanna! Io ho una particolare adorazione per le carpe. Quando ho conosciuto mio marito e sono venuta qui la prima volta, mio suocero aveva un laghetto nel giardino (che poi è stato rimosso per sicurezza quando è nata la piccola Laura)che era pieno di carpe enormi. Ce n'era una in particolare, grigia e nera, che io avevo soprannominato davy (perché mangiava tanto come la mia dolce metà! hehe) che veniva a mangiare il pane dalla mano..confesso che ho pianto un po'quando le hanno date via (anche mio suocero credo!)...non sapevo portassero fortuna =^_^=
che bello!
Grazie per la tua visita e per i bei complimenti!
Un abbraccissimo!!!