17.8.09

natural remedies and natural disorder O_o...

Dear Friends,

here comes your "busy bee"...which is again doing a lot of things and fighting with a 24 hours day ^_^

as you can see from my side bar I have finally decided to open an Etsy shop:


There's not really a lot yet, but I am preparing some multicolour winter jewels made of felt and nice materials, so I hope that you will pass by and have a look!




Moreover, I WILL participate to another market, a "braderie" they will make next month (September 13th) in the city I live. I have decided to participate with my boxes and I hope the result will be better than the previous one...
That's why my living room looks like this:
^_^ I am a natural disorder! :)
I have some good news too!
Do you remember that a couple of my little friends had an accident during the art market? Mr. Mot lost his antennas and Edera Lost her tale...
Yesterday, going around in our garden Laura and I discovered a couple of bushes with...dry flowers and we had a great idea: what about giving our little friends a "natural touch"?
here you have the result!
MR. MOT SEEMS QUITE SATISFIED! ^_^
I hope you like how it turned out.
Now I go work a little bit at my projects.
XXX

4 comments:

rosanna said...

Sei stata MOLTO più veloce di me!!!Vorrei anch'io fare un etsy ma, porca paletta, i miei lavori impegnano TROPPO tempo e non riesco a finirne uno che devo lasciarlo andare.In iù lavorando a tempo pieno e dovendo fare anche tutto in casa non trovo davvero n momento libero. In questo preciso istante sto stirando una catasta di roba. nei giorni scorsi ero così stanca che non riuscivo a fare niente e poi a letto non chiudevo occhio.Non riesco più neppure a scrivere a nessuno anche se vi ho pensato. Approfitto adesso di 1 minuto rubato.Grazie per gli auguri a papà e un abbraccio a tutti voi. Secondo me alla fiera dovresti portare anche gli anelli, sono proprio carini.Buonanotte e sogni d'oro. Rosanna

Eva Prunella Grandiflora said...

Ciao Rosanna, io ci ho messo una vita! è da mesi che ci penso. All'inizio ero un po' riluttante (sai che voglio bene ai miei piccoli pasticci), ma poi i costi continuavano a salire e mi sono decisa. Non so quanto funzionerà...aspetterò il rientro dalle vacanze prima di decidere se è un fallimento o un successo. Eh..so di cosa parli sai? Io mi riduco a fare sti lavoretti la notte, e poi quando vado a letto anch'io sono sveglia come un grillo. finché riesco a tirare avanti tiro e poi si vedrà! Ti penso tanto sai?...sarebbe super se abitassimo più vicine! Non preoccuparti per lo scrivere, anch'io non sono così avanti nelle lettere e mail che mi ero riproposta di inviare...lo faremo!
Un abbraccio a te e ai tuoi!
Eva

Kim said...

Eva- congratulations on the Etsy shop! I think you will do very well. I love the felt rings- beautiful!! I also love the pictures of your living room- creativity and life- what could be better? What a clever solution for Mr Mot and Edera! Wonderful!!

Best wishes on your preperations for market :)

Eva Prunella Grandiflora said...

Thanks a lot Kim!
I am happy you like the rings.
Mr. Mot and Edera, are now together with their friends agai, and i have promised them that i am not going to leave them anymore. So, no selling for the little one they will stay with me.

In the next day it will be hard work: I will have to make a few more rings and bookmarks for the market and a couple of new pieces for the next days on Etsy, I have read some advice saying that it's better to post frequently to be always "around"!
Thanks for your kind comment Kim!
Take care